Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Στο προσκήνιο ο Κλάσνιτς

Λίγες ώρες μετά την παρουσίαση του Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ, ο Παναθηναϊκός δεν σταματά να αναζητά το νέο μεγάλο όνομα που θα ενισχύσει το ρόστερ του ενόψει της νέας σεζόν. Το τελευταίο που προστέθηκε στη λίστα είναι αυτό του επιθετικού Ιβάν Κλάσνιτς ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τη Ναντ. Επιμένουν για Ιβάν Ράμις οι Ισπανοί.

Ο Κλάσνιτς, ο οποίος έχει και στο παρελθόν εμπλακεί σε μεταγραφικά σενάρια ελληνικών ομάδων, αρέσει πολύ στον Νίκο Νιόπλια, αν και αρκετές ομάδες έχουν ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον τους για τον παίκτη, κάτι που δυσκολεύει το έργο των πρασίνων.
Μετά τον υποβιβασμό της Ναντ, ο κροάτης στράικερ ζήτησε να αποχωρήσει από τον σύλλογο, όπως και έγινε τελικά την Παρασκευή (30/7).

Πάντως, το κασέ του είναι καταρχάς απαγορευτικό για το τριφύλλι, αφού στη γαλλική ομάδα εισέπραττε περίπου 1,6 εκ. ευρώ, ποσό που θα πρέπει να κατεβάσει.
Η ομάδα που κυνηγά περισσότερο την περίπτωσή του είναι η Μπόλτον στην οποία ο παίκτης αγωνίστηκε δανεικός την περσινή σεζόν, αν και αρκετές γερμανικές ομάδες περιμένουν ακόμα στη... γωνία.
Ξανά οι ισπανοί για ΡάμιςΠαρά την απόκτηση του Μπουσόνγκ, οι ισπανοί επιμένουν ότι υπάρχει ακόμα ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού για τον Ιβάν Ράμις. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Diario de Mallorca, οι πράσινοι, η Σεβίλη και η Βιγιαρεάλ έχουν στο στόχαστρό τους τον παίκτη, ο οποίος δήλωσε:
"Είναι σημαντικό ότι τόσο καλές ομάδες όπως αυτές ενδιαφέρονται για μένα, προφανώς είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς που κάνω τις τελευταίες σεζόν, αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχει επαφή με μένα ή τον εκπρόσωπό μου, δεν μπορώ να πω τίποτα, γιατί δεν γνωρίζω κάτι".
Η οικονομική κατάσταση της Μαγιόρκα δεν είναι καλή - κάτι που οδήγησε και στον αποκλεισμό της από το Europa League - και η πόρτα της εξόδου ενδέχεται να ανοίξει για πολλούς παίκτες.
Το συμβόλαιο του Ράμις λήγει τον Ιούνιο του 2011 και ο ίδιος κρατά στάση αναμονής: "Το όνομά μου ακούγεται σε αυτά που μπορεί να φύγουν λόγω της οικονομικής κατάστασης του συλλόγου, αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον από άλλη ομάδα, προτιμώ να μην πω τίποτα.
Το θέμα της ανανέωσης ή όχι του συμβολαίου μου αφορά μόνο την ομάδα, πρέπει να επικοινωνήσει με τον εκπρόσωπό μου και τότε θα αρχίσουν οι διαπραγματεύσεις. Μου μένει ακόμα ένας χρόνος εδώ και είμαι ήρεμος. Δεν νιώθω καμία πίεση γιατί ξέρω ότι η Μαγιόρκα θέλει να ανανεώσει το συμβόλαιό μου, αν και δεν μου έχει προσφέρει νέο συμβόλαιο, αλλά είμαι ήρεμος".
sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου