Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

.Πάντελιτς: "Εννοείται πως έρχομαι στον Ολυμπιακό"

Απόλυτα σαφής ήταν η απάντηση του Μάρκο Πάντελιτς όταν ρωτήθηκε αν επιθυμεί να επιστρέψει στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό
Ο Σέρβος επιθετικός, σε δηλώσεις του στην εφημερίδα "Εξέδρα" τόνισε:"Είμαι ελεύθερος και περιμένω μια καλή πρόταση. Εννοείται πως έρχομαι στον Ολυμπιακό αν ακούσω αυτά που περιμένω".
Στη συνέχεια, ο 32χρονος άσος εξήγησε τους λόγους που δεν ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Άγιαξ: "Το πρόβλημα δεν ήταν μόνο η προσφορά τους σε επίπεδο χρονικής διάρκειας, αλλά γενικότερα. Μου πρότειναν συμβόλαιο για 2+1 χρόνια και λιγότερα χρήματα από όσα πήρα πέρσι. Εγώ ζήτησα τρία ή τέσσερα χρόνια, αλλά άργησαν να μου απαντήσουν. Δεν θα περίμενα για πάντα".
Ερωτηθείς αν τα χρήματα θα παίξουν τον βασικό ρόλο για την επόμενο σταθμό της καριέρας του o Πάντελιτς απάντησε κατηγορηματικά: "Από την Τουρκία μου πρότειναν 10 εκατ. για τέσσερα χρόνια, αλλά τους είπα όχι. Δεν θέλω να πάω εκεί. Προτιμώ να παίξω στην Ελλάδα".
Ο Μάρκο Πάντελιτς αγωνίστηκε στον Ηρακλή από τα 14 έως τα 19 του και δικαιολογημένα θεωρεί την Ελλάδα ως δεύτερη πατρίδα του. Είναι χαρακτηριστικό πως τις παραπάνω δηλώσεις τις έδωσε σε άπταιστα ελληνικά όπως αναφέρει η εφημερίδα.
Contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου