Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Ρόμενταλ: "Αποτυχία χωρίς πρωτάθλημα"


Με δηλώσεις του σε Μέσα της πατρίδας του ο Ντένις Ρόμενταλ τόνισε ότι θα είμαστε αποτυχημένοι αν δεν κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, όσον αφορά τους στόχους της νέας του ομάδας.

photo


Ο Δανός μεσοεπιθετικός σκόραρε στο ντεμπούτο του με την ερυθρόλευκη φανέλα, γεγονός που δεν άφησε ασυγκίνητους τους συμπατριώτες της πατρίδας του.
Ερωτηθείς για το πώς ένιωσε για το γκολ που πέτυχε στο πρώτο ματς δήλωσε: "Ήταν εκπληκτικό που σκόραρα στο πρώτο μου επίσημο ματς στον Ολυμπιακό. Αυτό που πρέπει να κάνω τώρα είναι να προσαρμοστώ και να γνωρίσω καλύτερα όλους τους συμπαίκτες μου".
Για το ρόλο που διαδραματίζει το ποδόσφαιρο στη χώρα μας είπε:

"Υπάρχουν τρεις εφημερίδες που ασχολούνται μόνο με τον Ολυμπιακό, ενώ υπάρχουν ακόμη περισσότερες εφημερίδες που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο γενικότερα. Μου έχουν πει ότι το 60% των Ελλήνων φιλάθλων είναι Ολυμπιακοί και μπορώ να καταλάβω ότι το ποδόσφαιρο αποτελεί ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της καθημερινότητας εδώ, πολύ περισσότερο από ότι στον Άγιαξ ".
Συνεχίζοντας, υπογράμμισε για τους στόχους του Ολυμπιακού, δείχνοντας απόλυτα προσαρμοσμένος στις απαιτήσεις της νέας του ομάδας:
"Πρωταρχικός στόχος της ομάδας είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα είμαστε αποτυχημένοι. Στο συγκεκριμένο κομμάτι η πίεση είναι ίδια με τον Άγιαξ, οπότε είναι κάτι που το έχω συνηθίσει".
Ο διεθνής Δανός έκανε ιδιαίτερη αναφορά στον κόσμο της ομάδας, ο οποίος τον εξέπληξε με τα τραγούδια του έξω από το "Γ. Καραϊσκάκης":
"Ο κόσμος του Ολυμπιακού είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους που επέλεξα να συνεχίσω την καριέρα μου σε αυτή την ομάδα. Οι οπαδοί του είναι απίστευτοι. Φανταστείτε ότι στο παιχνίδι κόντρα στη Μακάμπι, δεν μπορούσαν λόγω τιμωρίας να βρίσκονται στις κερκίδες του γηπέδου και τραγουδούσαν απ’ έξω. Όταν με συναντούν στο δρόμο με αγκαλιάζουν, με φυλάνε και δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό. Αν πάω για φαγητό σε κάποιο εστιατόριο με πλησιάζουν για να συζητήσουμε για ποδόσφαιρο και την ομάδα. Αυτό δεν μου συνέβαινε συχνά στην Ολλανδία ή στη Δανία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου