Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Λίγο μετά τις τέσσερις το απόγευμα του Σαββάτου (28/8), το πέμπτο και (πιθανότατα) τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του Παναθηναϊκού, πάτησε επί... ελληνικού εδάφους για να ολοκληρώσει τη μεταγραφή του.

«Έτοιμος σε 15 ημέρες»
Ο Λουίς Γκαρσία, λοιπόν, έφτασε στην Αθήνα με περίπου μισή ώρα καθυστέρηση και αφού περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, θα υπογράψει το συμβόλαιό του με τους «πράσινους».


Στις πρώτες του δηλώσεις, μάλιστα (έχοντας στο πλευρό του τον Βασίλη Τσιάρτα να εκτελεί χρέη... μεταφραστή), έδειξε ιδιαίτερα αισιόδοξος αναφορικά με το πότε θα είναι έτοιμος να βοηθήσει τη νέα του ομάδα, αφού...
«Έκανα προετοιμασία με την Σανταντέρ και τις τελευταίες δύο εβδομάδες ακολουθούσα ατομικό πρόγραμμα γιατί έληξε το συμβόλαιό μου. Πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμος σε 15 ημέρες».
Από εκεί και πέρα, ο Ισπανός επιθετικός αναφέρθηκε:
Στη μεταγραφή του: «Ήρθα σε μια ομάδα που πρωταγωνιστεί. Νιώθω πολύ καλά που θα παίξω στον Παναθηναϊκό, σε μια ομάδα που είναι πολύ γνωστή στην Ευρώπη και στόχος μου είναι να είμαι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα έτοιμος για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της».
Στα παιχνίδια με την Μπαρτσελόνα:«Είναι μεγάλο κίνητρο να αγωνίζεσαι κόντρα σε μεγάλες ομάδες. Πόσω μάλλον όταν έχεις απέναντί σου την κορυφαία του κόσμου. Έχουμε, όμως, πολλές πιθανότητες να προχωρήσουμε στην επόμενη φάση».
Στις λίγες συμμετοχές που είχε πέρσι με τη Σανταντέρ: «Είχα ένα πρόβλημα με τον χιαστό μου που με πήγε πίσω. Στη συνέχεια άλλαξε και ο προπονητής. Τώρα, όμως, είμαι καλά και θα βοηθήσω τον Παναθηναϊκό».
Στους Σισέ και Σεϊταρίδη, με τους οποίους έχει υπάρξει συμπαίκτης:«Έχω μιλήσει με τον Σισέ και με τον Σεϊταρίδη. Είναι σημαντική η παρουσία τους στην ομάδα γιατί θα με βοηθήσουν στην προσαρμογή μου».
Στην υπόσχεση που θέλει να δώσει στον κόσμο: «Θέλω να απολαύσουν το παιχνίδι. Και εγώ από την πλευρά μου, θα προσπαθήσω να βοηθήσω την ομάδα να προσφέρει ωραίο θέαμα και να την απολαμβάνει ο κόσμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου